Openingstijden en contact
Het gemeentehuis en de gemeentewerf zijn gesloten op:
- donderdag 26 mei (Hemelvaartsdag)
- vrijdag 27 mei
- maandag 6 juni (tweede pinksterdag)
U kunt het gemeentehuis alleen op afspraak bezoeken.
Voor veel producten en diensten hoeft u niet meer naar het gemeentehuis te komen, maar kunt u online aanvragen, melden of bestellen, bijvoorbeeld:
- verhuizing doorgeven
- aangifte geboorte
- aangifte huwelijk
- aangifte overlijden
- aangifte vermissing document
- afschrift Burgerlijke Stand (geboorteakte, huwelijksakte en overlijdensakte)
- uittreksel Basisregistratie Personen (BRP)
- Kopie aanslag opvragen, ook van voorgaande jaren
- Hond af- of aanmelden
- Automatische incasso regelen
Telefonisch contact
We zijn telefonisch bereikbaar via (0522) 46 74 00, op werkdagen van 8.30 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 16.30 uur (op vrijdag tot 16.00 uur). Wanneer u ons belt, krijgt u een telefonisch keuzemenu te horen. U kunt meteen uw keuze maken.
Team Samenleving
Wilt u contact met één van onze consulenten van team Samenleving over zorg & welzijn, jeugd & onderwijs of werk & inkomen? Dat kan via telefoonnummer (0522) 46 74 66, e-mail teamsamenleving@staphorst.nl of door het contactformulier van team Samenleving in te vullen.
Omgevingsloket
Het Omgevingsloket is telefonisch bereikbaar via (0522) 46 74 67.
Adresgegevens
- Gemeentehuis: Binnenweg 26, 7951 DE Staphorst of Postbus 2, 7950 AA Staphorst
- Gemeentewerf: Gemeenteweg 36, 7951 CN Staphorst
Informatie voor de media
Bel voor persvragen tijdens kantooruren: (0522) 46 74 00. Of mail naar communicatie@staphorst.nl. We doen ons best om zo snel mogelijk een reactie op uw persvraag te geven.
Gemeente Staphorst
Het gemeentehuis is alleen op afspraak geopend: