Melding of klacht over de buitenruimte

Home > Inwoners > Melding of klacht over de buitenruimte

Melding of klacht over de buitenruimte

Logo Fixi

Ziet u:

  • een losse stoeptegel
  • een put zonder deksel
  • een kapot verkeersbord
  • andere schade wat in eigendom is van de gemeente
  • of zijn er parkeerproblemen, geluidsoverlast van de buren of andere vormen van overlast?

Geef dit aan ons door via Fixi Link naar website

Hoe werkt Fixi?

Als gemeente werken we met het landelijke meldingensysteem Fixi. Wanneer u een e-mailadres invult, wordt u op de hoogte gehouden van de status van de melding. Als uw melding onder de verantwoordelijkheid van een andere instantie valt, zullen wij in dit geval de melding (zonder uw persoonsgegevens) aan de verantwoordelijke instelling doorsturen.

U kunt ook een melding doen via de Fixi app:


Voor lichtmasten werken we met het landelijke lichtmanagement systeem (LMS).

Melding defecte lantaarnpaal doorgeven Link naar website

U kunt ook een melding doen via de Fixi app:

Let op! Dit kan niet via Fixi:

Uitleg en veel gestelde vragen over Fixi Link naar website

Noodgevallen

  • Is er echter sprake van een echt gevaarlijke situatie waarvoor direct actie moet worden ondernomen?
    U kunt 24 uur per dag / 7 dagen per week bellen met de piketdienst: (0522) 46 74 00.

Meer informatie

Heeft u een melding gemaakt en wilt u ons laten weten hoe u het klantcontact heeft ervaren? Of heeft u een tip, verbeterpunt of suggestie voor ons meldingensysteem? U kunt dit mailen naar omgevingsloket@staphorst.nl.